Visie

Acquisitiebureau "Noord-Nederland" wil in een snel veranderende wereld waarin klantcontacten steeds belangrijker en complexer worden voor bedrijven, van een outbound callcenter uitgroeien tot een Klant Contact Center, waarin klanttevredenheid leidend is.

Voor het succes van ondernemingen is een Klant Contact Center in toenemende mate van belang. Klantenservice is steeds meer doorslaggevend als het gaat om merkkeuze en merkbeleving. ANN is in het traject van klanten vinden tot klanten binden, expert in de combinatie van marketing, sales en service.

ANN werkt met een team hoog opgeleide mensen, en is continu bezig eigen processen te verbeteren. In een wereld van fusies en grootschaligheid, geloven wij juist in onze kleinschaligheid. Zoals de klant zich gehoord voelt in het contact met ons, zo voelt de opdrachtgever zich ook gehoord. We denken mee met het bedrijf, en schakelen snel.
In de toekomst zullen de contacten met de klant zich steeds meer via verschillende kanalen afspelen, ANN is van mening dat telefonische contacten in het proces van klanten vinden tot klanten binden, altijd blijven.